vrijdag 11 januari 2008

Iets persoonlijks is toch leuker!

Er is een tijd van komen… en een tijd van gaan. En dat is het meestal met collega’s! Van hoeveel collega’s zou ik in de loop der jaren al geen afscheid genomen? Vandaag was het weer zover!
Ik denk dat ieder bedrijf het wel kent; er vertrekt een collega en een andere collega gaat met de pet rond om wat geld bij elkaar te schrapen voor een afscheidskado’tje! En bij iedereen is het weer de vraag; wat gaan wij geven!??!! Het met de pet rondgaan is allang geen uitdaging voor mij meer, al had ik deze keer hulp van een collega. Ik regel een leuke kaart en ga ’stiekum’ rond met deze kaart en een envelop. En wie er wat op ‘wil’ zetten, moet betalen!
Naast de gebruikelijke cadeaus, vind ik het ook leuk om iets persoonlijks te geven. Dit keer heb ik een collage gemaakt met 6 foto’s hoe wij hem hebben leren kennen! Dan moet je alleen wel foto’s hebben natuurlijk!!’s Avonds zijn we met de afdeling uit eten gegaan en hebben wij de cadeaus (allemaal uitgezocht met in gedachten, wat gaat hij hier het meest missen!) gegeven en natuurlijk de collage. Raad ‘es wat het meeste indruk heeft gemaakt?? Bron: originele-kadotips.nl

Geen opmerkingen: